DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

VNG

Inspeccions per controlar el compliment de les ordenances


VD

01-04-2009 21:36

Durant aquest mes de març s’han realitzat inspeccions oculars per conèixer el grau de compliment de l’ordenança dels guals

Aquesta mesura té com a objectiu aconseguir disminuir els casos d’aquells veïns que no disposen del corresponent llicència de gual i que, per tant, fan l’entrada i sortida de vehicles de la seva finca de manera fraudulenta.

Un altre dels objectius és poder acabar amb una situació que es ve produint des de fa temps i que cal resoldre, ja que suposa un important greuge respecte a la gran majoria de ciutadans que cada any paguen la seva llicència de guals.

Un cop realitzades les inspeccions i detectats aquells casos on s’incompleix la normativa, l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú enviarà una carta informativa als veïns notificant-los l’obligatorietat de realitzar el corresponent pagament de la llicència de guals. En cas que es continues infringint l’ordenança l’Ajuntament aplicarà les corresponents sancions d’acord a la normativa legal

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.