PUBLICITAT
VNG
02-04-2009 16:54
En un principi, avui s’havien d’adjudicar els 24 habitatges que entraven dins la promoció però finalment els adjudicats han estat 15, ja que les sol·licituds admeses no han arribat a cobrir l’oferta de pisos.
El Regidor de Projectes Urbans, Paisatge i Habitatge, Xavier Oller, ha explicat que passada la Setmana Santa es publicaran les bases per a un segon concurs amb els 9 habitatges restants, al qual hi podran participar les persones a qui ja els ha estat assignat un dels pisos, sempre i quan renunciïn al primer.
En relació al sorteig d’aquest matí, els 8 habitatges amb un dormitori han estat tots assignats. De les 41 sol·licituds rebudes, 30 han estat admeses. Les persones a les quals no els ha tocat cap dels 8 pisos, han passat a formar part d’una llista d’espera.
Pel que fa als 10 habitatges amb dos dormitoris han estat admeses quatre de les cinc sol·licituds rebudes. Els 6 pisos restants se sortejaran en segona convocatòria.
Per últim, dels 6 habitatges de tres dormitoris que entraven al sorteig només s’han adjudicat la meitat, ja que de les quatre sol·licituds presentades n’han estat admeses tres. Els 3 pisos restants, doncs, entraran també en el segon sorteig.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT