DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

VNG

Vilanova prepara la Festa de l'Esport


VD

13-05-2009 22:51

La vuitena edició de la jornada, que se celebrarà els dies 6 i 7 de juny, programarà una sèrie d’activitats esportives per a reforçar la integració social i els valors educatius de la ciutadania

Els vilanovins podran gaudir d’una sèrie d’activitats esportives que pretenen reforçar la integració social i els valors educatius de la ciutadania. En aquest sentit, durant el primer cap de setmana de juny, la ciutadania podrà llogar llaüts; iniciar-se al rugby i al judo; practicar qi gong, un art mil·lenari; disputar una cursa ciclista; participar en una sessió d’aeròbic; i gaudir d’entrada gratuïta a la Piscina Municipal i al CEM Parc del Garraf.

La Festa de l’Esport, bressol del Dia de l’Esport a Europa, és una iniciativa de la Diputació de Barcelona, amb el suport de diversos ajuntaments i entitats esportives, que pretén que es reconegui les potencialitats de la pràctica d’activitat física i esportiva per al conjunt de la ciutadania europea.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.