DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS
☰ ☰

VNG

Ja és operativa la tarifa reduïda a la zona blava de Ribes Roges


VD

17-05-2009 19:55

Aquest cap de setmana s'han començat a sancionar els vehicles que en fan ús sense estar correctament identificats

Vols trobar més fàcilment les notícies d’Eix Diari a Google? Fes d’Eix Diari la teva font preferida a Google i no et perdis l’actualitat del territori.


Afegeix-nos com a mitjà preferit a Google

La societat municipal VNG Aparcaments ha efectuat una tramesa de les targetes per fixar als parabrisa als possibles usuaris. Hi tenen dret les persones propietàries de turismes o vehicles mixtos no comercials que paguin l’IVTM a Vilanova i la Geltrú i que estiguin al corrent de les obligacions fiscals i del pagament de les multes de circulació. En cas de no haver-la rebut, es pot sol·licitar a les oficines de VNG Aparcaments (c. de la Providència, 1-B, de 9.30 a 14 h).

La tarifa reduïda serà operativa fins al 31 d’agost de 2009 en l’horari de funcionament de la zona blava: durant el maig, els caps de setmana i festius de 10 a 21 h; des del segon dissabte de junt i fins al 31 d’agost, cada dia de 10 a 21 h.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.