Vegueria del Penedès

VNG

Es crea el premi Moments viscuts amb els nostres grans


VD

21-05-2009 20:44

El concurs, que compta la col·laboració de la família de Joan Gómez i Urgellés, pretén copsar la mirada de la joventut respecte la vellesa

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El guardo pretén copsar la mirada de la societat, i concretament la de la joventut, respecte la vellesa. En aquest sentit, Míriam Espinàs, regidora d’Educació i Treball, Adolescència, Infància,Gent Gran i Equitat, ha explicat que l’objectiu del concurs és “esdevenir un acte de reconeixement vers el col·lectiu de la gent gran a la vegada que fomenti les relacions intergenracionals”.

Joan Gómez ha manifestat que amb la creació d’aquest premi, “la família vol homenatjar la figura de la meva àvia”, la coneguda Andrea Noya. En aquest sentit, Gómez ha explicat que “volem que aquest premi es consolidi i que ajudi a sensibilitzar a la joventut respecte la manca de valors cap a la gent gran”.

El concurs va adreçat a l’alumnat de 3r i 4rt d’ESO i de 1r de Batxillerat de la ciutat. En aquest sentit, les persones interessades han de presentar la redacció d’un text original i inèdit, no premiat en altres concursos, el contingut del qual expliqui una experiència, uns moments viscuts o uns records amb els avis o àvies o amb d’altres persones grans. El termini de presentació s’allargarà fins el proper divendres 29 de maig.

La persona guanyadora del premi, que es lliurarà el proper 1 d’octubre, Dia Internacional de la Gent Gran, s’endurà un remuneració econòmica de 150 euros.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.