OPINIÓ
17-06-2009 Última revisió: 13-12-2017 20:07
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Estrella Damm, el Mediterrani i el grup Billie the Vision and the Dancers són els protagonistes del nou anunci d'aquesta cervesa.
Ho han sapigut fer tan bé que, a més d'agradar a tothom, l'spot no només afavoreix la marca de cervesa.
De fet, el Mediterrani, i en concret Formentera, també té el seu espai a l'anunci. Cada any més de 16 milions de persones decideixen passar les vacances en algun lloc del Mediterrani. Tot i així, a causa de la crisi mundial, durant el 2008 el turisme a les principals zones turístiques del Mediterrani espanyol va patir una recessió: -6,4% visites segons l'Institut d'Estudis Turístics.
Estrella Damm, que des de l'any passat ha centrat el seu posicionament d'origen al Mediterrani, ha produït un videoclip que, a més de promocionar la seva marca, també busca seduir als possibles turistes.
La campanya, que es desenvoluparà durant el juny i el juliol, té una difusió a la televisió i a la ràdio a nivell espanyol, i a Internet per l'estranger.
A qui no li agrada aquest anunci? Uns diuen que és la imatge fidel de l'estiu, els altres que dóna "bon rotllo", n'hi ha que són admiradors de l'spot a Facebook (amb uns 62.000 seguidors) i molts que es descarreguen la cançó per Internet. Tothom recorda què anuncia i quina marca és. Potser vé més de gust ara una Estrella Damm que abans... En tot cas, molt bon anunci, realitzat per Villarrosàs, que també ha treballat per Honda i Nike.
PUBLICITAT
PUBLICITAT