Vegueria del Penedès

OPINIÓ

Res mai s'acaba si alguna cosa t'ho recorda


Alba Cortada VILANOVA I LA GELTRU

17-06-2009 Última revisió: 13-12-2017 20:07

Imatge de l'spot d'Estrella Damm

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Estrella Damm, el Mediterrani i el grup Billie the Vision and the Dancers són els protagonistes del nou anunci d'aquesta cervesa.

Ho han sapigut fer tan bé que, a més d'agradar a tothom, l'spot no només afavoreix la marca de cervesa.

De fet, el Mediterrani, i en concret Formentera, també té el seu espai a l'anunci. Cada any més de 16 milions de persones decideixen passar les vacances en algun lloc del Mediterrani. Tot i així, a causa de la crisi mundial, durant el 2008 el turisme a les principals zones turístiques del Mediterrani espanyol va patir una recessió: -6,4% visites segons l'Institut d'Estudis Turístics.

Estrella Damm, que des de l'any passat ha centrat el seu posicionament d'origen al Mediterrani, ha produït un videoclip que, a més de promocionar la seva marca, també busca seduir als possibles turistes.

La campanya, que es desenvoluparà durant el juny i el juliol, té una difusió a la televisió i a la ràdio a nivell espanyol, i a Internet per l'estranger.

A qui no li agrada aquest anunci? Uns diuen que és la imatge fidel de l'estiu, els altres que dóna "bon rotllo", n'hi ha que són admiradors de l'spot a Facebook (amb uns 62.000 seguidors) i molts que es descarreguen la cançó per Internet. Tothom recorda què anuncia i quina marca és. Potser vé més de gust ara una Estrella Damm que abans... En tot cas, molt bon anunci, realitzat per Villarrosàs, que també ha treballat per Honda i Nike.

 

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.