DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

VNG

Carles Dènia, guanyador del premi Ovidi Montllor, al FIMPT'09


VD

07-07-2009 23:48

El músic, que va ser guardonat amb el Premi als millors arranjaments, presentarà a Vilanova i la Geltrú el disc Tan alta com va lluna

El músic Carles Dénia actuarà el diumenge 19 de juliol, a les 19 hores, al Foment Vilanoví, en el marc de la 29a edició del Festival Internacional de Música Popular Tradicional (FIMPT).

Carles Dénia i la nova Rimaire va ser guardonat amb el Premi als millors arranjaments, pel seu treball en el disc Tan alta com va lluna (Comboi Records,2008), durant la celebració dels IV Premis Ovidi, atorgats pel Col·lectiu Ovidi Montllor de Músics i Cantants en Valencià, celebrats el 30 de juny al Teatre Micalet, de València,

A més, Carles Dénia va ser escollit per la revista SONS com el tercer millor disc de música folk en llengua catalana publicat al llarg de l'any 2008.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.