VNG
01-09-2009 Última revisió: 17-04-2014 21:09
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Ateveu arriba aquest 2009 amb un programa que combina experiència, joventut, experimentació i la presència d’una gran figura de la cançó d’autor catalana actual. Durant aquests dos dies de la mostra actuaran la lleidatana Meritxell Gené, La Brigada i Pere Tàpias i el xativí Feliu Ventura.
L’Ateveu començarà aquest divendres 4 de setembre amb les actuació de Meritxell Gené i Pere Tàpias, un dels plats forts de la mostra d’enguany. La lleidatana oferirà un recital de cançons que són una combinació de melodia, sentiment i lluita per la llengua. També torna després de l’èxit de l’any passat Pere Tàpias. El vilanoví oferirà una mostra de les seves últimes creacions. Aquesta serà unes de les poques vegades que el vilanoví es deixi veure sobre un escenari.
La segona nit, la del dissabte 5 de setembre, pujaran al escenari els vilanovins La Brigada. Tot i que les seves cançons no són estrictament el que es coneix com a cançó d’autor, la seva participació donarà el toc d’experimentació que la mostra vol presentar cada any. La nit i la mostra la tancarà Feliu Ventura. La seva presència a Vilanova, en el marc del Ateveu, representa per a la mostra la consolidació definitiva dintre del conjunt de festivals musicals d’estiu de la ciutat.
PUBLICITAT
PUBLICITAT