VNG
13-09-2009 18:28
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El periodista vilanoví Francesc Escribano ja deixat recentment la direcció de Continguts de Notro TV per motius familiars i inicia d'aquesta manera una nova etapa professional a Barcelona. Escribano es farà càrrec de la direcció de la productora Minoria Absoluta.
Escribano es va incorporar a Notro TV el juliol de 2008 per reforçar la línia de programes, informatius i projectes acadèmics. Ara, el periodista vilanoví, que va dirigir anteriorment la Televisió de Catalunya, dirigirà una nova productora, Minoria Absoluta, però no es desvincularà del tot de Notro TV, ja que continuarà lligat a ella com a productor executiu d'alguns projectes específics.
PUBLICITAT
PUBLICITAT