Vegueria del Penedès

VNG

'Mapa de sons de Tòquio', precandidata als Oscar


VD

15-09-2009 22:04

La pel·lícula protagonitzada per Sergi López i dirigida per Isabel Coixet ha estat escollida per l'Acadèmia del Cinema d'Espanya, juntament amb 'Gordos' i 'El baile de la victoria'

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

L'Acadèmia del Cinema d'Espanya ha anunciat avui les tres pel·lícules que aquest any aspiraran a ser candidates als premis Oscar de Hollywood. Es tracta de "Mapa dels sons de Tòquio", de la catalana Isabel Coixet; "El baile de la victoria", de Fernando Trueba, i "Gordos", de Daniel Sánchez Arévalo.

El "Mapa dels sons de Tòquio" està protagonitzada per Rinko Kikuchi, el vilanoví Sergi López, Manabu Oshio i Takeo Nakahara, i explica una història d'amor d'una noia que treballa a la llotja del peix però de nit comet assassinats per encàrrec, i la de la seva pròxima víctima, un comerciant de vins català establert a la capital nipona.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.