DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

VNG

Sergi López esgota per segon any consecutiu les entrades per a 'Non Solum'


VD

28-09-2009 23:03

L'actor es torna a trobar amb el públic barceloní a la Sala Tallers del TNC

L'actor vilanoví que interpreta l'espectacle Non Solum sota la direcció i text de Jordi Picó ha exhaurit, com ja  va fer la temporada passada, totes les localitats per a la funció en el Teatre Nacional de Catalunya (TNC).

L'espectacle, que s'exhibeix a la Sala Tallers del TNC des del 17 de setembre i que s'allargarà fins el 18 d'octubre, és un monòleg escrit i concebut a partir de l'improvització. Amb una caixa de fusta com únic complement escènic, Sergi López es multiplica durant una hora i trenta-cinc minuts fins a una trentena de personatges. 

L'actor vilanoví torna al TNC després que la temporada passada s'anul·lés l'espectacle a causa de l'afonia que va patir. Aquest és un dels motius principals pels que aquesta producció torna a la Sala Tallers aquesta temporada. 

Després de passar pel TNC, el muntatge viatjarà a Viladecans, Manresa i Granollers; Avilés, on estrenarà la versió castellana de l'obra; i finalment Suïssa i França, on interpretarà la versió francesa que ja va interpretar a París.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.