Vegueria del Penedès

VNG

'Mapa de los sonidos de Tokio' no competirà finalment per l'Oscar


VD

29-09-2009 22:48

La cinta escollida per representar l'Acadèmia de Cinema Espanyol ha estat “El baile de la victoria” de Fernando Trueba

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

L’Acadèmia de les Arts i les Ciències Cinematogràfiques ha escollit aquests dimarts 29 de setembre la pel•lícula que representarà l'Estat en la 82ª edició dels Oscar. L’afortunada es “El Baile de la Victoria”, que deixa sense opcions “Gordos” de Daniel Sánchez Arévalo i “Mapa de los sonidos de Tokio” d’Isabel Coixet i protagonitzada per l'actor vilanoví Sergi López, les altres dues finalistes.

L’actriu Pilar López de Ayala i el cineasta mexicà Juan Carlos Rufo han estat els encarregats de donar a conèixer el nom dels candidats en un acte presidit per Álex de la Iglesia. Més de cent títols tenien possibilitats d’estar entre els finalistes, tots ells entrenats entre l’1 d’octubre de 2008 i el 30 de setembre de 2009.

El fet que la pel•lícula hagi estat escollida no significa que estigui entre les finalistes de l’apartat del Millor Film de parla no anglesa. Els acadèmics de Hollywood donaran el seu veredicte el proper 2 de febrer. El film també competirà pel premi Ariel de l’Acadèmia de Cinema de Mèxic a la millor pel•lícula iberoamericana.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.