PUBLICITAT
VNG
01-10-2009 19:25
Els treballs, que també inclouen la reurbanització del carrer de Mossèn Cots i del carrer de la Bomba, consistiran, bàsicament, en la conversió dels carrers en vies d'un mateix nivell on es prioritzarà la circulació dels vianants en front del trànsit rodat, la repavimentació dels carrers i la renovació de la xarxa d'enllumenat públic, la senyalització i el mobiliari urbà.
Es preveu que les obres tinguin una durada aproximada de 3 mesos.
L’objectiu del PINA, de Vilanova i la Geltrú, és el de revitalitzar i actualitzar aquesta zona de la ciutat. El projecte pretén posar en valor la identitat i el patrimoni històric del Nucli Antic, adequant-lo a les necessitats de la població resident, millorant i adaptant les infraestructures i equipaments, incrementant el seu atractiu com a lloc de residència i d’activitat econòmica i cultural al servei del veïns i de tota la població de la ciutat.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT