PUBLICITAT
VNG
08-10-2009 23:08
L’autor del punt de llibre i president de l’associació de veïns del Centre Vila, Lluís Amaré, ha fet lliurament de l’original al regidor de Mobilitat i Adjunt a l’alcaldia, Xavier Carbonell, el qual ha agraït la implicació de l’associació en els actes de commemoració de l’any Macià. “Ha estat un acte de generositat i contribució a la vida cultural de Vilanova i la Geltrú”. Carbonell també ha dit que “el punt de llibre reflecteix la senzillesa de Macià”.
Lluís Amaré ha recordat que l’AV del Centre Vila, formen part de la comissió de l’Any Macià i que, a banda de l’edició del punt de llibre, també tenen previst organitzar altres activitats com la passejada per indrets i espais referents a Francesc Macià, prevista pel 18 d’octubre.
Sobre el punt de llibre ha explicat que volia reflectir el vilanovisme de Macià “el punt de llibre té com a base uns escrits sobre la vida de Macià i pintat al damunt hi ha la imatge de Vilanova i la Geltrú, deixant petits detalls del personatge”.
De moment s’han editat 400 punts de llibre que es podran demanar al local de l’AV del Centre Vila, les Biblioteques Municipals i les llibreries de la ciutat.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT