Vegueria del Penedès

VNG

Multitudinària manifestació contra la violència


VD

10-10-2009 21:09

Més d'un miler de persones han sortit al carrer per recordar José Luís Bernal Fonollosa i rebutjar el seu assassinat

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Més d'un miler de persones s'han manifestat fins a la plaça de la Vila per denunciar l'agressió que fa una setmana va acabar amb la vida de José Luís Bernal, un home de 33 anys que va rebre una ganivetada mortal al bar musical White Island, ubicat a la rambla de la Pau.

A les set de la tarda, la manifestació ha sortit de les portes del domicili de la família, a l'avinguda Francesc Macià, númera 130, i ha iniciat el recorregut en absolut silenci, trencat únicament per les llàgrimes dels familiars i els amics més propers. Al capdavant de la manifestació, una pancarta recordava la víctima i clamava contra la violència.

La manifestació ha arribat a la plaça de la Vila a les vuit del vespre, on s'ha llegit un manifest contra la violència per lamentar rotundament els fets del passat dissabte a la matinada. La filla de la víctima, de 12 anys d'edat, s'ha dirigit a tots els assistents per recordar el seu pare i reclamar justícia en el seu nom. A la concentració, també ha assistit la vídua, en estat de gestació, que ha agraït les mostres de condol dels assistents.

A l'arribada de la manifestació a la plaça de la Vila, les regidores del govern Encarna Grifell i Iolanda Sánchez han rebut els familiars i han escoltat el manifest llegit a les portes de l'Ajuntament. Alguns amics, han encés espelmes a les portes del consistori en memòria de José Luís Bernal.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.