Vegueria del Penedès

VNG

'El coronel Macià', divendres al cinema Bosc


VD

19-11-2009 23:36

S'ofereixen tres sessions gratuïtes. El director del film serà en la darrera, per participar en un fòrum amb els assistents

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El Bosc Cinema Municipal acull aquest divendres tres sessions especials de projecció del film El coronel Macià. Es tracta d'una activitat promoguda per l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú en el marc de l'Any Francesc Macià 1859-2009. Hi haurà una projecció al matí i dues a la tarda. La darrera comptarà amb el director de la pel·lícula, Josep Maria Forn, que compartirà un diàleg amb els assistents al principi de la sessió.

L'entrada a les tres projeccions és gratuïta, de manera que es repartiran entrades a taquilla fins omplir totes les localitats. Els horaris dels passis seran les 11, les 17 i les 20 h. El coronel Macià es va estrenar el 2006 i compta amb intèrprets com Abel Folk, Marta Marco, Molly Malcolm, Manel Barceló o Lluís Soler, amb música d'Albert Guinovart. Narra l'arribada a Barcelona d'una jove historiadora irlandesa, el novembre de 1905, que topa amb l'assalt de 200 militars armats amb destrals a la impremta del setmanari Cu-cut i a la redacció del diari La veu de Catalunya. La noia presencia aquests fets i els enfrontaments que es desencadenen entre l'exèrcit i les forces catalanistes. Els militars de tota Espanya es solidaritzen amb els oficials assaltants, excepte un, Francesc Macià.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.