Vegueria del Penedès

VNG

S'organitzen tres jornades de treball per dinamitzar el comerç al Nucli Antic


VD

26-11-2009 20:52

La finalitat és generar idees per reactivar l'activitat comercial a la zona

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

L’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, a través del Projecte d’intervenció Integral del Nucli Antic, ha organitzat tres laboratoris estratègics amb la finalitat d’establir un escenari de participació i generació d’idees per a la dinamització de l’activitat comercial del Nucli Antic de la ciutat.

Experiències, Idees i Realitat seran la base de cadascun dels tres grups de treball que s’han originat arran d’aquesta iniciativa. El primer grup treballarà sobre l’intercanvi de coneixements entre municipis que estan desenvolupant actuacions de dinamització comercial. El segon dels grups treballarà en base a les idees i aportacions que facin els agents econòmics i culturals de la ciutat i, finalment, el tercer dels grups de treball servirà per conèixer les propostes que facin els comerciants del Nucli Antic.

El punt de partida de les tres sessions de treball serà el coneixement i anàlisi de la situació actual del Nucli Antic a través de l’estudi sobre Dinamització comercial i econòmica del Nucli Antic de Vilanova i la Geltrú de l’any 2008.

El primer laboratori estratègic s’ha celebrat aquest matí al Centre d’Art Contemporani La Sala i s’ha dedicat a l’intercanvi d’experiències entre diversos barris que estan implementant accions per a la dinamització comercial. Hi ha participat els municipis de Girona, Igualada , Manlleu, Rubí, St. Boi de Llobregat, St. Feliu de Llobregat, Tarragona i Vilafranca del Penedès.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.