Vegueria del Penedès

VNG

S'inicia el cicle de xerrades sobre esport i salut


VD

30-11-2009 20:06

Divendres va tenir lloc a la sala d’actes de Neàpolis la conferència 'Fes esport, fes salut'

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El divendres va iniciar-se el cicle de xerrades del Programa d’Esport i Salut, que compta amb la col·laboració de la Unitat de Medicina Esportiva i del Consorci Sanitari del Garraf.

Les xerrades tenen com a objectiu donar a conèixer com estan evolucionant els programes d'esport i salut per tal de millorar la qualitat de vida de les persones, i tal i com va explicat el regidor d’Esports, Salvador Becerra, “resultaran importants per convèncer tothom de la possibilitat real que tenen per realitzar activitat física i millorar la seva salut, ja que hi ha esports adequats per a cada persona i per a cada circumstància”. El regidor també va voler destacar la importància de practicar esport de manera segura, per la qual cosa és fonamental que es pugui comptar amb la supervisió d’un metge i amb l' assessorament tècnic i professional adequat.

La primera de les conferències Fes esport, fes salut, va anar a càrrec del doctor en Medicina especialista en Cardiologia i Medicina Esportiva de l'Hospital de la Santa Creu i de Sant Pau, Ricard Serra, i del cap de la Unitat de Medicina Esportiva del Consorci Sanitari del Garraf. Albert Padilla

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.