VNG
02-12-2009 22:17
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Segons fonts policials, l'autor material de les ganivetades és Miguel Fernando S.M. Ell i els altres dos imputats han estat conduïts per la policia fins a la discoteca de la rambla de la Pau davant l'espectació dels vianants. La rambla ha estat tallada al pas de vianants i el dispositiu de seguretat ha cridat l'atenció dels curiosos. Segons algunes fonts, els testimonis del crim també han participat avui de la reconstrucció dels fets.
Els fets van tenir lloc un dissabte a les cinc de la matinada al bar musical White Island, de la rambla de la Pau. La víctima va entrar al local, va demanar una copa i va anar al lavabo. Allà es va produir la baralla mortal de la que no han trascendit més detalls. El que està descartat és que els homes es coneguessin d'abans. De fet, als tres detinguts se'ls imputa un delicte d'homicidi amb l'agravant de superioritat.
PUBLICITAT
PUBLICITAT