Vegueria del Penedès

VNG

Imatges de Platja Llarga, a la Joan Oliva


VD

03-12-2009 12:36

Es fa pública la foto guanyadora del concurs celebrat aquesta tardor

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Des d’ahir a la tarda s’exposen a la Biblioteca Municipal Joan Oliva un recull d’imatges de Platja Llarga, amb l’objectiu d’apropar els valors naturals de l’indret a la ciutadania. La major part són fotografies que han participat en el concurs “Instantànies de Platja Llarga”, que va tenir lloc entre el setembre i l’octubre. Ahir precisament, en el marc de la inauguració de l’exposició, es va conèixer l’autor de la foto guanyadora, Josep Vidal.

L’exposició, organitzada per l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú i l’empresa LaVola conté la major part de les imatges presentades al concurs, al voltant d’una trentena, i d’altres de preses pels informadors ambientals de Platja Llarga. Aquestes activitats pretenen donar a conèixer la riquesa de l’espai protegit i sensibilitzar sobre la necessitat de recuperar-lo i preservar-lo.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.