VNG
22-12-2009 0:01
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El programa de Catalunya Ràdio, 'Eduqueu les criatures' va emetre en directe el programa des del Foment Vilanoví i va acabar fent cagar un tió gegant, de 13 metres de llarg i 3 d’alçada a la plaça de les Cols.
Tots els assistents van ser convidats a 'alimentar' el tió, deixant-li arròs, pasta i llegum, que serà repartit entre les persones més necessitades. Segons el director del programa, Carles Capdevila, aquesta és una manera de reforçar una tradició nadalenca pròpia i alhora transmetre valors com la solidaritat als nens i nenes.
L’emissió del programa va comptar amb un nombrós públic que, malgrat el fred matí, va poder veure l’emissió en directe d’un espai de ràdio. 'L’eduqueu les criatures' va comptar a més amb l’actuació musical en directe de Pere Tapias, que va cantar una nadala, 'El camí', la primera cançó que va escriure.
El Tió gegant fa fer tres 'cagades' durant el dia, dues al matí i una altra a la tarda. Al voltant d’un miler de persones van poder veure com l'enorme tronc obria els ulls i es despertava amb les cançons i les garrotades dels infants vilanovins i, a canvi els donava regals. A més, malgrat el fred, la plaça de les Cols va ser escenari durant tot el dia de diferents actuacions adreçades a petits i grans, com ara un espectacle de màgia, un taller d’explicar contes i l’actuació del Drac barrina, els bessons i els gegants de la Geltrú.
PUBLICITAT
PUBLICITAT