PUBLICITAT
VNG
04-02-2010 17:09
Vols trobar més fàcilment les notícies d’Eix Diari a Google? Fes d’Eix Diari la teva font preferida a Google i no et perdis l’actualitat del territori.
La sala d’exposicions del Foment Vilanoví acull des de diumenge la primera mostra fotogràfica de Maria García, fotògrafa professional de llarga trajectòria en l'àmbit dels mitjans de comunicació i el fotoperiodisme, i que fa un pas endavant en el seu treball per apropar-se a la vessant més artística i a la fotografia d'autor. Maria García exposa un ampli ventall de retrats utilitzant blanc sobre negre com a suport bàsic de tonalitats.
A Flor de Pell és el títol de l'exposició, on el cos humà es mostra amb escarits arguments tèxtils tot i vestir-se d'harmonia artística. Les fotografies no són purament eròtiques i al contemplar-les remeten a la passió per l’art, l’escenificació acurada dels moviments, ombres, foscors i clarianes. La mostra fotogràfica retrata també un llarg camí d’estudi i perfeccionament de l'autora.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT