PUBLICITAT
SITGES
10-03-2010 22:13
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.
D’una banda, s’ha participat en 2 sessions de treball, una adreçada al mercat britànic i l’altra al mercat Indi; i de l’altra, s’han atès 3 viatges de familiarització a Sitges per a agents procedents d’Alemanya, Índia i Singapur. Els assistents i participants en aquestes activitats han estat agents de viatges i touroperadors amb voluntat d’afegir Sitges als seus programes.
Turisme de negocis
El Sitges Convention Bureau, programa de turisme de negocis de Turisme de Sitges, ha assistit a Roma a CONFEC RED, una trobada de professionals de turisme de negocis adreçada al mercat britànic. Durant els 4 dies de reunió, el Sitges CB va poder mantenir 38 entrevistes amb diferents empreses. Els resultats són importants no només a nivell quantitatiu sinó també qualitatiu, ja que durant les jornades es va donar un missatge optimista cara a la recuperació econòmica del Regne Unit.
Des del Convention Bureau també s’ha donat suport a una iniciativa comercial de l’hotel Meliá Sitges adreçada a 14 organitzadors d’esdeveniments del mercat alemany. S’han portat aquests agents a conèixer diferents espais per a reunions com el Sitges Centre de Disseny, la Finca Mas Solers, Eurosite i el Palau Maricel. També s’han visitat diversos restaurants amb capacitat per grups de congressos i reunions. Els participants d’aquest viatge han manifestat la seva grata sorpresa per l’àmplia i consolidada oferta de Sitges, així com la seva proximitat i comunicació amb l’aeroport Internacional d’El Prat i amb la ciutat de Barcelona.
Turisme vacacional
Des de l’àrea de Promoció de Sitges com a destinació vacacional, Turisme de Sitges ha atès la petició d’un viatge de Singapur. Els participants han pogut conèixer la vila de la mà d’una visita guiada.
També s’ha participat, a la Casa Àsia de Barcelona, en la sessió de treball dirigida al mercat indi i organitzada per Turespaña. Durant la jornada es van treballar temes d’interès com el perfil del turista indi, les seves preferències i els seus costums a l’hora de viatjar, així mateix, també es van poder mantenir diferents entrevistes amb 18 dels 21 agents de viatge assistents a la trobada. L’endemà, els 21 agents de viatge indis van desplaçar-se a Sitges per conèixer personalment la destinació.
El conjunt d’aquestes activitats responen a la voluntat de l’Agència de Promoció de Turisme de Sitges d’ampliar el mercat turístic susceptible a escollir la Blanca Subur com a destinació. Per tant, a més de la promoció en mercats propers, la recerca de nous mercats, la consolidació d’aquells ja coneguts i sobretot la desestacionalització del producte turístic durant els mesos d’hivern, són objectius prioritaris.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT