DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

CUBELLES

Dues noves jornades de tramitació del DNI a la Policia Local


VD

14-03-2010 11:49

El 19 i 20 d’abril per a fer la tramitació i el 22 i 23 d’abril per a recollir els documents

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

El 19 i 20 d’abril s’entregaran les dades i el 22 i 23 d’abril caldrà anar a recollir el carnet personalment ja que en el mateix moment es lliuraran les claus d’accés del document electrònic. En el cas dels menors d’edat, poden recollir-lo els pares.

Les persones interessades en renovar el seu DNI a les dependències de la Policia Local de Cubelles, fins a un màxim de 40 cada dia, cal que segueixin les següents instruccions:

Documentació necessària per a la tramitació del DNI:

- Per a la primera inscripció:
Per a sol·licitar l’expedició del DNI, és imprescindible la presència física de la persona a qui se li ha d’expedir, l’abonament de les taxes legalment establertes en cada moment i la presentació dels següents documents:

Certificació literal del naixement expedit pel Registre Civil corresponent. Només seran admeses les certificacions expedides amb una antelació màxima de 3 mesos a la data de presentació de la sol·licitud d’expedició del DNI.

Dues fotografies recents a color de la cara de la persona sol·licitant, mida 32x23 mm, amb fons uniforme blanc i llis, de cara amb el cap totalment descobert i sense ulleres de vidres foscos, o qualsevol altre complement que pugui impedir o dificultar la identificació de la persona.

Certificació o volant d’empadronament de l’Ajuntament on el sol·licitant tingui el seu domicili, expedit amb antelació màxima de 3 mesos des de la data de la sol·licitud del DNI.
10,00 euros.

- Per a la renovació:
La renovació es portarà a terme mitjançant la presencia física del titular del Document, que haurà d’abonar la taxa corresponent i presentar els següents documents:

Dues fotografies recents a color de la cara de la persona sol·licitant, mida 32x23 mm, amb fons uniforme blanc i llis, de cara amb el cap totalment descobert i sense ulleres de vidres foscos, o qualsevol altre complement que pugui impedir o dificultar la identificació de la persona.
DNI anterior.

En el cas de canvi de domicili, respecte del que figuri en el Document anterior, Certificat o volant d’empadronament (expedit amb antelació màxima de 3 mesos des de la data de la sol·licitud del DNI.

En el cas de variació de dades de filiació, Certificat del Registre Civil.

La pèrdua, sostracció, destrucció o deterioració del document, comportarà l’obligació del seu titular de proveir-se immediatament d’un duplicat, que serà expedit en la forma i amb els requisits indicats per a la renovació, pel que haurà d’aportar-ne una fotografia més, que, junt a la seva signatura i la impressió dactilar, servirà de comprovació de personalitat.
10,00 euros.

Com s'ha de demanar hora?

· Trucant al telèfon 93 895 01 32 / 092 - Policia Local
· Personant-se a la Prefectura de la Policia Local al C. Arles de Tec, s/n.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.