Vegueria del Penedès

CANYELLES

S'organitzen jornades de participació ciutadana per a redactar el POUM


VD

17-03-2010 22:46

La primera es durà a terme el 19 de març a les 18h

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Tal i com ja havia anunciat el govern al inici del procés per a la redacció del nou POUM, la voluntat de l’equip de Govern és elaborar un Pla Urbanístic en el qual els canyellencs i canyellenques hagin pogut opinar i dir la seva. Si, en una primera fase, els ciutadans van participar responent a una enquesta per poder opinar sobre diferents qüestions relacionades amb el model de municipi que volen en el futur, ara el procés ha entrat en una nova fase de participació i s’han organitzat dues sessions, obertes per a tothom, dins el procés de participació ciutadana del POUM.

La primera, és una sessió informativa que tindrà lloc el proper 19 de març a les sis de la tarda a la Sala Multicultural, on l’Equip Redactor del Pla explicarà les propostes elaborades en els àmbits de mobilitat, serveis i infraestructures, estratègies de desenvolupament i, medi ambient i patrimoni.

En aquesta sessió, els participants podran inscriure’s per la següent jornada que se celebrarà el 27 de març, de 10.00h a 14.00h, en el mateix lloc, i on es faran grups de treball per tractar i treballar aquests tres àmbits, amb el suport de plànols i altres materials. Al final de la jornada, es posarà en comú tot allò que els grups hagin plantejat durant la jornada.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.