DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

SANT PERE DE RIBES

Jornada d'observació amb telescopis a les Roquetes


VD

22-03-2010 23:19

L'activitat anirà a càrrec d'Univers Quark

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

El punt de trobada serà la Biblioteca Josep Pla de les Roquetes i l’observació es farà a l’aire lliure.

L'activitat anirà a càrrec d'Univers Quark, una empresa especialitzada en astronomia didàctica que portarà un parell de telescopis de gran qualitat, motoritzats i robotitzats, amb els què es farà una observació de la Lluna. Si les condicions atmosfèriques i climàtiques ho permeten, es podran contemplar els cràters, valls o altiplans d’aquest astre, entre d'altres coses.

La sessió està pensada per a un públic familiar i fins i tot, qui ho vulgui, podrà portar telescopis particulars per resoldre dubtes o fer l'observació des del seu propi telescopi.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.