Vegueria del Penedès

VNG

Raul Muñoz guanya l'App Challenge de Service2media


Redacció

02-10-2011 20:11

Els participants al concurs van disposar de 24 hores per desenvolupar una aplicació per a mòbil amb tecnologia Android

Ajt Vilanova i la Geltrú. Raul Muñoz guanya l'App Challenge de Service2media

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Raul Muñoz ha estat el guanyador de l'App Challenge organitzat per Service2Media, empresa líder mundial en proporcionar solucions avançades en dispositius mòbils. El concurs va comptar amb la participació de 25 desenvolupadors que van disposar de 24 hores per crear una aplicació atractiva per a mòbils amb tecnologia Android.

Muñoz va ser el guanyador per la complexitat de la seva aplicació, que estava relacionada amb un joc de memòria, i va rebre 5.000 euros i un lloc de treball a Service2Media. Les aplicacions van ser jutjades d'acord amb la seva funcionalitat i convencions de programació (codi fàcil de llegir, fàcil de mantenir, eficiència dels algoritmes implementats, usabilitat del disseny i interacció look & feel i robustesa).

El lliurament del premi va anar a càrrec de Neus Lloveras, alcaldessa de Vilanova, que va felicitar a tots els participants per l'alt nivell de les seves aplicacions i els va encoratjar a seguir treballant i millorant.

Cal destacar que Service2Media, el proveïdor líder de solucions avançades en aplicacions per a telèfons intel·ligents, s'ha instal·lat recentment a la ciutat, més concretament a l'edifici Neàpolis.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.