SITGES
23-10-2012 Última revisió: 30-10-2012 8:59
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Més de 125.000 persones, cuiners, gastrònoms, productors, distribuidors, etc podran gaudir de la Malvasia de Sitges i de molts més productes protegits per Slow Food (baluards), mitjançant la seva degustació i venda en un stand que ha facilitat gratuitament l'associació eco gastronòmica.
Per altra banda i dins dels actes paral.lels del Salone, la Malvasia protagonitza un tast de vins escumosos catalans “Catalonia With a pop”. El tast, dirigit pel cuiner i somelier Toni Bru del restaurant El Celler de l'Àspic de Falset, té lloc el dia 27.
La malvasia triada pel somelier serà l'Ancestral dolç, un vi escumòs elaborat al celler Vega de Ribes, de la família ribetana Bartra. Al costat hi seran presents altres escumosos com el But Nature Privat un Alta Alella, el Reserva Barrica Agustí Torelló, el Rosat Brut Carles Andreu i el Brut Subirat Parent de Finca Valldosera.
Tots aquests vins es maridaran amb productes catalans com el ventre d'ossos de Gallecs (Vallés Oriental), les olives marinades en cava d'Oleum Flumen, el formatge de llet crúa de Mas Marcé d'ovella ripollesa, la xocolata negra amb stevia i la tomata seca amb anxoves de l'Escala.
PUBLICITAT
PUBLICITAT