PUBLICITAT
DESPRÉS DE LES PLUGES D'OCTUBRE PASSAT
22-01-2013 18:59
La regidoria d’Obres i Serveis Viaris ha informat que les obres de substitució del parquet de la llar d'infants La Draga, malmès per les pluges del passat octubre, han finalitzat. Les tasques les ha executat personal de la Brigada municipal d’obres i serveis, de tal manera que s’han pogut reduir els costos.
Les millores al centre educatiu van començar de forma immediata, si bé l’obra més grossa es va realitzar durant les festes nadalenques, aprofitant la inactivitat de l’equipament. Durant aquest període, l’Ajuntament ha portat a terme treballs de millora de canalització als patis del centre, ha substituït el parquet, els revestiments i les portes de fusta que va malmetre l’aiguat.
Tot i que la feina més grossa ja està feta, encara restarà acabar alguns treballs en la zona de direcció i professorat. A banda, d’aquestes actuacions, el regidor d’Obres i Serveis, Pere Lleó, ha anunciat que properament s’instal•larà una bomba d’impulsió al patí per minimitzar al màxim el problema d’inundabilitat existent. A més, l’Ajuntament està estudiant actuacions definitives en aquest sector que es preveuen al Pla Director. Aquestes obres, però, dependran de cercar fonts de finançaments que permetin poder realitzar l'obra.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT