PUBLICITAT
ACCIDENT DE TRÀNSIT
26-06-2013 21:30
La carretera C-15 s'ha cobrat aquesta tarda una nova víctima al terme municipal de Vilanova i la Geltrú. Un home ha perdut la vida, després que la motocicleta en què viatjava caigués per causes que encara no han estat aclarides.
Segons fonts dels Mossos, l'accident ha tingut lloc a dos quarts de cinc de la tarda al punt quilomètric 1,8, en sentit Vilafranca del Penedès. En l'accident hi han intervingut vuit patrulles de Mossos d'Esquadra i dues ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques.
A causa de l'accident, la C-15 ha estat tallada a Vilanova i la Geltrú en tots dos sentits de la marxa.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT