PUBLICITAT
FLASH
25-01-2003 10:14
L'abocador que utilitzen els constructors del Garraf està saturat i l'empresa que el gestiona els ha anunciat un tancament provisional el mes de febrer per poder descongestionar la zona de runes. Aquest abocador està situat a la pedrera d'en Roca i el propietari de l'espai reconeix que el ritme constant de la construcció a la comarca els ha «col·lapsat». Ahir es va reunir amb l'Ajuntament de Vilanova per tal que s'agilitin els tràmits i poder resoldre aquesta situació. Fermí Roca està interessat a poder ampliar l'espai de l'abocador i l'Ajuntament confia que el tancament provisional no s'arribi a efectuar.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT