Vegueria del Penedès

HOQUEI PATINS

Espanya finalista de l' Europeu Femení de Mieres


Llorens Mateo VNG

20-12-2013 23:16

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

 

La Selecció Femenina Sènior  ha derrotat per 4 gols a 1 a la d' Itàlia  i disputarà la final demà a Portugal , que ha guanyat a França per 7 gols a 1 en l' altra semifinal, del Campionat d' Europa que s' està disputant a Mieres (Astúries)

La selecció hispana a  controlat el partit desde el primer minut, malgrat que la defensa italiana no s' obert fins al minut 14 amb un gol de Puigdueta, i que s' ha materilitzat amb el segon gol , dos minuts més tard  marcat per la Berta Tarrida. En la segona part el ritme ha estat el mateix i  just en l' equador de la mateixa Díez i Casarramona deixaven el partit vist per sentència. Un gol italià en el darrer minut sols ha servit per maquillar el resultat

Fitxa Tècnica 

Espanya: Ortega, Díez, Tarrida, Casarramona y Lee –cinc inicial- Puigdueta, Nara, Salicrú, Sara, Bernardas

 

Itàlia: Zarantonello, Ghirardello, Pamela, Tamiozzo, Toffaniu –cinc inicial- Minuzzo, Galeasi, Lacchia, Mele

Gols: 1-0 Puigdueta (14’), 2-0 Tarrida (16’), 3-0 Díez (30’), 4-0 Casarramona (31’), 4-1 Minuzzo (39’)

Árbitres: Xavier Blauzen (FRA) y Jaime Vieira (POR). Targeta Blava a Lee

 

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.