DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

TENNIS TAULA

L'equip de segona nacional del CTT Vilanova es complica la vida a la lliga


Redacció Vilanova i la Geltrú

06-02-2014 11:59

Imatge d'arxiu

El primer equip del CTT Vilanova continua en caiguda lliure desde que té la baixa de Rafa Monzó. Una nova derrota clara per 1-5 contra l’Igualada, tot i que hi va haver partits perduts per la mínima al cinquè set, fa que l’equip es trobi ara més a prop
de la zona baixa que de la zona de dalt.

Un altre handicap per l’equip sumat a la baixa de Monzó és que en els propers partits juguen contra els tres equips que tenen per sota a la taula classificatòria. De no poder comptar amb Monzó, la categoria podria córrer perill.

Cop de puny sobre la taula a provincial

Els dos equips de provincial guanyaven passant per sobre del seu rival directe a la taula, si bé cal esmentar que tots dos rivals comptaven amb la baixa d’un jugador titular i que de ben segur hagués significat un resultat més ajustat. A preferent es van desfer de l’Ateneu Poblenou per 5-1, i a tercera de la UE Sant Cugat per idèntic resultat. A més d’aquesta victòria, cal sumar-hi una derrota del tercer classificat, fet que deixa la primera plaça de no ascens a 4-6 punts segons partits disputats i
average.

Circuit Promeses per equips

En una fase disputada a Vilanova, l’equip B (Jordi Gómez, Albert Carmona, Albert Ferrer i Biel Garrote) del CTT Vilanova promeses va quedar sisè classificat del nivell C. En la fase jugada a Ripollet, l’equip A (Edgar Mataró, Josep Marsal i
Bernat Farré) va quedar a només un punt de pujar al Nivell A del promeses per equips.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.