Vegueria del Penedès

ESCALADA

2a Edició Non Stop La Facu


Redacció Vilanova i la Geltrú

13-05-2014 17:05

AE Talaia. Cartell de la Non Stop La Facu

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El proper 14 de juny tindrà lloc la 2a edició de la Non Stop La Facu, la competició d’escalada de resistència que consisteix a fer el màxim nombre de vies possible en 5 hores, a la zona d’escalada de la Facu, a Canyelles. L’activitat l’organitza el Grup d’Escalada i Alta Muntanya (GEAM) de l’Agrupació Excursionista Talaia

La Facu és el sector  d’escalada més popular de la zona del Garraf, amb un gran nombre de vies fàcils i peus de via còmodes.  S’hi accedeix des del municipi de Canyelles.

A la competició hi participen equips formats per dues persones que, des del moment de la sortida, tindran 5 hores per arribar a peu de via, fer totes les vies possibles (d’un total de 67), i tornar al punt de sortida. Les vies tindran diferent puntuació en funció del grau i els metres, i  guanyarà l’equip que acumuli més punts.

Després de la prova hi haurà un sopar amb tots els participants i col·laboradors, el repartiment de premis, i un sorteig de material. Les inscripcions es poden fer fins al 8 de juny aquí o bé a l’Agrupació Excursionista Talaia (C/ Comerç, 4, Vilanova i la Geltrú).

Davant l’èxit de la primera edició, aquest any s’organitza la competició per segona vegada, s’inclouen novetats en les puntuacions però la finalitat de la prova segueix sent la mateixa: garantir als participants una bona tarda d’escalada, gaudint de l’esport, l’entorn, i un bon ambient entre els equips.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.