Vegueria del Penedès

ESTRATÈGIA COMUNA

Sitges, Vilanova, Vilafranca i Igualada, nova aliança territorial


Redacció Sitges

21-05-2014 16:00

L’Ajuntament de Sitges convoca una reunió amb els Ajuntaments de Vilanova i la Geltrú, Vilafranca del Penedès i Igualada per tal de treballar projectes en l’àmbit europeu

Ajuntament de Sitges. Sitges, Vilanova, Vilafranca i Igualada, nova aliança territorial

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Sitges ha estat l’escenari de la primera trobada amb els responsables municipals dels Ajuntaments de Vilanova i la Geltrú, Vilafranca del Penedès, Igualada i Sitges. La reunió, celebrada aquest dimarts, ha comptat amb la presència de l’alcaldessa de Vilanova i la Geltrú, Neus Lloveras; l’alcalde d’Igualada, Marc Castells; i l’alcalde de Sitges, Miquel Forns.

La trobada també ha comptat amb la participació de Jordi Mas, regidor de Competitivitat i Ocupació de Sitges;  Ariadna Llorens, regidora d'Educació, Ocupació, Tecnologies i Societat de la Informació de Vilanova i la Geltrú; Aureli Ruiz, regidor d’Hisenda, Recursos Humans, Informàtica i Estadística, Oficina d'Atenció Ciutadana, Compres i Contractació, i Relacions Internacionals de Vilafranca del Penedès; Joan Manel Montjolt, regidor de Promoció Econòmica, Seguretat Ciutadana, Governació, Mobilitat i Ensenyament de Vilafranca del Penedès; i Àngels Chacon, tinent alcalde de Dinamització Econòmica d’Igualada.

Aquest ha estat un primer intercanvi d’opinions sobre projectes territorials, de cohesió social i econòmics centrats en l’àmbit europeu. La voluntat dels màxims responsables dels Ajuntaments representants del Garraf, l’Alt Penedès i l’Anoia és que aquesta sigui la primera d’un seguit de sessions de treball que s’aniran celebrant als municipis participants. En aquest sentit, tots els participants han coincidit en què el futur del desenvolupament econòmic del territori, especialment en aquells projectes que tinguin a veure amb el context europeu, passen pel treball conjunt de tots els municipis com a referent únic de desenvolupament. Després de la primera trobada es preveu que altres municipis formin part de les futures sessions.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.