PUBLICITAT
PER SIS MESOS
24-05-2014 12:32
Aquest mes de maig s’han incorporat 5 nous agents a la Policia Local de Calafell, en condició d’interins i per un període de sis mesos, amb l’objectiu de reforçar la seguretat al municipi durant la temporada d’estiu.
Els cinc agents estaran en servei a la Policia Local de Calafell fins a meitat de setembre. A més, també s’ha incorporat un altre agent en comissió de serveis, procedent de Torredembarra. Amb aquestes incorporacions, la Policia Local de Calafell compta amb un total de 73 agents.
Cal recordar que, com a municipi turístic i de costa, Calafell té una gran afluència de visitants durant la temporada d’estiu, cosa que fa augmentar considerablement el volum de població, de manera que en moments àlgids fins i tot es pot arribar a les 100.000 persones.
Per a l’equip de govern de l’Ajuntament de Calafell, la seguretat és un dels objectius prioritaris. És per això que s’incideix en l’augment de la presència policial durant l’estiu, per tal de garantir la convivència ciutadana, i al mateix temps donar un servei de proximitat als ciutadans.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT