Vegueria del Penedès

UN NEN, UN SOMRIURE

"Calafell Somriu" amb un centenar de nens en cases d'acollida


Redacció Calafell

31-05-2014 19:27

L’acte s’ha dut a terme gràcies a la col.laboració de l’associació Un nen, un somriure, que presideix el calafellenc Eduardo Pérez

Ajuntament de Calafell. "Calafell Somriu" amb un centenar de nens en cases d’acollida

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

L’Ajuntament de Calafell ha celebrat avui, a la Plaça del Port Segur-Calafell, l’acte solidari “Calafell Somriu”, on gairebé un centenar de nens de diferents cases d'acollida han pogut gaudir d’una jornada especialment pensada per a ells, amb activitats molt diverses. L’acte s’ha dut a terme gràcies a la col.laboració de l’associació "Un nen, un somriure", que presideix el calafellenc Eduardo Pérez.

L’alcalde de Calafell, Joan Olivella, juntament amb altres regidors del consistori, ha fet una passejada aquest matí per la plaça del Port, per saludar alguns d’aquests nens.

Entre les activitats de què podien gaudir aquests nens hi havia una gimcana infantil, tallers de jocs, conta-contes ( a càrrec de “La Porta de Fusta”), inflables, xerrades educatives, exhibicions canines i “dog dancing” (a càrrec de l’associació “Gossos en acció”), i també s’ha celebrat una “botifarrada solidària”.

A més, al llarg del dia d’avui també hi ha l’actuació de les Almas Rocieras, del grup de dansa Inquietud, i dels grups de percussió: Markatu Batucada, Sambalea, Color de ritme, Canyelles, Taboo Batucada. Un grup de ballarines, de 3 anys d’edat, del centre esportiu Vilarenc Aqua, també faran aquesta tarda una exhibició de ball. I les més joves d’aquest centre esportiu faran una exhibició de Hip Hop.

Així mateix, a la Plaça del Port també  hi ha una exposició de vehicles de les forces i cossos de seguretat i de les diverses unitats d’emergències mèdiques.

Calafell Somriu s’acabarà aquest vespre, amb l’exhibició de Zumba, i un gran fi de festa.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.