DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

JUDO

Bona actuació dels components del Judo Vilafranca al Trofeu Ciutat de Manresa


Redacció Vilafranca del Penedès

11-06-2014 13:17

Eix. Judoques del Judo Vilafranca

Aquest cap de setmana s'ha celebrat al Pavello del Vell Congost de Manresa el I Trofeu  Internacional Ciutat de Manresa infantil i aleví, amb la participació de 6 judoques del Judo Vilafranca, tres en cada categoría.

En la categoria aleví, resultats impresionants, amb la primera posició d'Adrià Perez en – 38 kg, primera posició de Ivan Moroz en – 48kg i segona posició de Roger Vidal en – 34 kg. Competició molt dura amb participació d'equips francesos i d'algunes comunitats espanyoles.

En categoria infantil els resultats no van acompanyar tant, una segona posició de Xavier Romeu en – 38 kg, la lesió en el colze de Manel Terraza en – 50 kg i els bons combats pero sense treure resultat de Ferran Piloñeta en – 50 kg.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.