DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

TENNIS

Presència dels jugadors del CT Vilanova a les finals del ESI – Raquetes sense fronteres


Redacció Vilanova i la Geltrú

11-06-2014 14:04

Eix. Jugadors del CT Vilanova

El passat dissabte es van celebrar les finals del III Open Ciutat de Vilanova ESI – Raquetes sense fronteres, de les diferents categories, on els joves talents del futur porten duen a terme des de fa més d’un mes.

En categoria Infantil Masculí 1, Maeloc Rivero no va poder superar a Pol Bono, que va guanyar amb un tennis molt agressiu. En infantil masculí 2, s’enduia la victòria Alejandro Saiz davant del jugador del Club Gerard Caleya, que tot i fer un molt bon partit, no va poder aconseguir la victòria. En júnior, Pol Rodríguez es proclamava campió en vèncer a Marc Rodriguez.

En infantil femení, Anna de la Torre, jugadora de competició del CT Vilanova, va sumar el triomf local en superar a la vilanovina Judith Hernandez.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.