OK LLIGA MASCULINA
19-06-2014 9:47
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
La Secció d'Hoquei del CE Vendrell ha presentat oficialment les noves incorporacions a la plantilla del primer equip per a la propera temporada, que són: el porter Guillem Fox, procedent del FC Barcelona; David Martínez, procedent del FC Barcelona, i Eloi Mitjans, procedent del Noia.
El president de la Secció d'Hoquei del CE Vendrell, Víctor Romagosa, ha explicat que “acabem una època i en comencem una de nova. Ens hem d'oblidar del passat i hem d'encarar el futur amb la mateixa il·lusió, tant en el primer equip com a la base”.
L'equip de la temporada 2014-2015 serà entrenat per Pere Varias, que en les darreres temporades ha estat entrenador del CP Calafell, que tindrà a Dani Fernández com a preparador físic.
L'entrenador Pere Varias ha explicat que “venir al Vendrell és un repte que il·lusiona i estic convençut que l'equip donarà un bon rendiment. Partit a partit, tenim plantilla per poder competir contra qualsevol equip. Vinc a treballar per deixar el nom del Vendrell al més amunt possible i la meva aspiració màxima és que aquest club continuï sumant èxits esportius. Personalment, vinc a créixer com a entrenador. Pel que fa a la base, incorporarem dos o tres jugadors juvenils/júniors als entrenaments del primer equip i en funció del rival s'aniran fent convocatòries d'algun jugador”.
Pel que fa als jugadors, Eloi Mitjans ha dit que “he fet el pas de canvi de club per cercar nous reptes i noves maneres de jugar per millorar com jugador, i el meu objectiu és aportar el màxim per aconseguir èxits esportius”. David Martínez ha explicat que “no vaig tenir cap dubte d'escollir el Vendrell per jugar la meva primera temporada a l'OK Lliga, i espero aportar el seu granet de sorra perquè el Club continuï creixent”. I Guillem Fox ha agraït la confiança del Vendrell pels jugadors joves i s'ha definit com un porter de caràcter “que em creixo en moments complicats del partit”.
PUBLICITAT
PUBLICITAT