PUBLICITAT
SESSIÓ PLENÀRIA
09-07-2014 22:02
Amb unes eleccions a les portes i en mig d'una crisi de lideratge, el secretari local del PSC a Vilanova i la Geltrú, Joan Martorell, analitza la situació de la formació, però especialment del grup municipal. Joan Ignasi Elena ha anunciat que deixa el partit, però continua formant part del grup municipal a l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú. De moment, és previst que anunciï aquest estiu si manté la seva cadira de regidor o marxa.
Després entrevistem a Carmen Rodríguez, regidora del Partit Popular, que analitza la situació del partit en la recta final del mandat, després de la marxa d’un dels regidors del grup municipal per discrepàncies amb la formació.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT