DEL 22 AL 24 D'AGOST
04-08-2014 17:37
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El Festival és una aposta per les músiques més innovadores, sorprenents i trencadores del país, on la major part de les propostes; desconegudes pel gran públic; ja han trepitjat alguns dels festivals més importants d'aquest gènere; com el Sónar.
La primera edició de l'Electrovinyes es celebrarà a l'agost, del divendres 22 al diumenge 24, de 18 h. a 21 h. a l'Espai Muntanya de Sant Jaume.
A més d'aquestes primeres confirmacions el Festival tindrà un vermut dissabte al migdia i un taller amb activitats didàctiques pels nens, on podran gaudir de la seva primera experiència amb aparells per fer música electrònica, aquest taller es dirà petits tafaners.
Tots els actes seran amb entrada lliure sota el lema #pagaelqueetsembli. Com que creiem en l'exclusivitat d'aquests espectacles, hem pensat de introduïr aquesta novetat; quan acabi l'espectacle el públic podrà aportar el que ells creguin convenient; en funció de si els hi ha agradat més o menys l'espectacle, i també dels seus recursos econòmics.
Ben aviat tindrem el cartell definitiu! Per ara ja podem fer una ullada als primers artistes confirmats al web: electrovinyes.bravecoast.net
PUBLICITAT
PUBLICITAT