DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

HOQUEI PATINS

La selecció espanyola masculina sub 17 sots campiona d'Europa


Llorens Mateo Vilanova i la Geltrú

31-08-2014 Última revisió: 01-09-2014 12:14

Marzia Cattini for Cerh. Selecció italiana

La selecció espanyola masculina sub 17 ha perdut amb Itàlia per 1 gol a 0 en el partit final de l'Europeu de la categoria que s'ha disputat a Gujan Mestras (França).

El partit ha estat molt igualat i al final del temps reglamentari el resultat era d' amb empat a zero gols.

En la pròrroga un gol d'or dels italians (Barbieri) els ha donat el títol que es suma al de la seva selecció absoluta aconseguit aquest mateix estiu a Alcobendas.

Portugal ha estat tercera en guanyar a França, Suïssa quarta i Andorra sisena, desprès Alemanya, Anglaterra, Austria i Israel per aquest ordre.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.