PUBLICITAT
MESA D'ENTITATS SOCIALS
20-04-2015 16:55
Aquest diumenge es va celebrar la 1a Caminada Familiar Solidària, amb el doble objectiu de recaptar aliments per a la Mesa d'Entitats Socials de Vilanova i la Geltrú per una banda i, per l'altra, fer-ho compatible amb una activitat del tot saludable: caminar per la ciutat.
Més d'un centenar de persones van mobilitzar-se solidàriament, ajudant a recaptar més de cent quilos d'aliments i de productes d'higiene personal. La caminada va finalitzar a la platja de Ribes Roges, on l'associació Acció Solidària amb el Sàhara va obsequiar als participants amb una mica de fruita per recuperar energies.
De cara a l'any vinent, les entitats de Gent Gran organitzadores i l'Ajuntament es plantegen cercar noves aliances amb més entitats de la ciutat per tal d'assolir una participació encara més gran i, alhora, consolidar aquesta activitat que combina solidaritat i activitat saludable.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT