COMPRES NOCTURNES
09-06-2015 22:38
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Més de 150 botigues del Centre Vila van obrir les portes fins a les 12 de la nit divendres passat en la tercera edició del Shopping Night a Vilafranca del Penedès. El guarniment dels carrers —domassos de colors—, les ofertes i promocions especials, els jocs infantils, i la música en viu van convertir el centre de Vilafranca en una gran festa. L’afluència de públic a les activitats i espectacles organitzats tant des de l’Associació de Comerciants i Professionals Centre Vila com des de les pròpies botigues van convertir la tercera edició del Shopping Night en un èxit rotund.
Les desfilades organitzades al carrer de la Parellada, la plaça de la Vila i la plaça de la Constitució van concentrar una gran quantitat de curiosos a les sis, les set de la tarda i les nou del vespre. Des de les cinc de la tarda, als diferents carrers del centre es van anar superposant espectacles i música en viu, activitats i jocs infantils, tastos de vins i productes locals, a més de promocions i descomptes en moltes botigues.
El president de l’associació de comerciants Centre Vila, Fèlix Hill, considera que l’èxit d’aquesta edició permet comparar el Shopping Night amb la «festa major del comerç». Hill diu que els comerciants que van saber fer servir les promocions com a reclam i van utilitzar els canals de comunicació amb el seu client fidel van obtenir molt bons resultats. I això reafirma el camí que l’associació ha encetat per intentar consolidar l’aposta cap a la fidelització del client amb el comerç de proximitat.
PUBLICITAT
PUBLICITAT