TAEKWONDO
15-07-2015 11:31
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Aquest passat diumenge es va celebrar al poliesportiu de la Mar Bella, Barcelona, el trofeu Federació Catalana de Taekwondo cadets i senior, i els nostres olímpics van realitzar un bon paper a la competició!
Els competidors Iker Sánchez Obregón, Laura Alonso Muñoz, David Ruiz Navarro i Toni Baena Sánchez van treballar amb força mostrant el treball que realitzen cada dia al club. Finalment Toni Baena Sánchez va aconseguir la medalla de bronze, i ha estat convocat per la selecció Catalana de Taekwondo per realitzar els entrenaments al Centre d’alt Rendiment (CAR), de Sant Cugat del Vallés.
PUBLICITAT
PUBLICITAT