DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

VIST A LA XARXA

El futbol femení de Vilanova protagonitza el nou anunci de Decathlon (VÍDEO)


Redacció Vilanova i la Geltrú

14-09-2015 17:56

Les jugadores de l'equip Infatil-Cadet de l'Escola de Futbol Femení de Vilanova busquen entrenador al nou anunci de la campanya de tardor

Decathlon busca entrenador, igual que l'Escola de Futbol Femení de Vilanova i la Geltrú, que protagonitza el nou anunci de la marca esportiva. Les jugadores de l'equip Infantil-Cadet expliquen al nou spot la importàcia de l'esport base i el paper tan important que juga un entrenador en la vida d'aquests infants. Sota el lema “Es busca entrenador”, ja ha sortit a la llum l'anunci que es va gravar fa una setmana a les instal·lacions del Camp Municipal de Futbol dels Alumnes Obrers.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Més informació

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.