SEL VILANOVA
15-12-2015 14:08
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Dissabte passat, després de l'aturada pel pont, va tornar el rugbi al Club. I ho va fer de bon matí, de la mà de l'Escola del SELVNG, que va desaplaçar-se a la Feixa Llarga (L'Hospitalet de Llobregat), per tal de participar en la darrera jornada d'Escoles de Rugbi de l'any auspiciada des de la FCR, amb el club local i el RC Sant Quirze. La matinal va ser destacable en tots els aspectes: amb bons partits per part de totes les categories i excel·lent actitud dels jugadors. Mentre els s8 van demostrar-se com un conjunt consolidat, en especial atenció a l'evolució tècnica dels més petits; s10 i s12 van aconseguir la victòria en els seus partits, desenvolupant un joc més que notable. Per la seva banda, els s14 van desenvolupar un primer partit de menys a més, enfront del RC L'Hospitalet, aconseguint la victòria enfront d'un conjunt més gran físicament i amb una banqueta més àmplia; al partit contra el RC Sant Quirze -amb suport de jugadors locals-, l'esforç del primer matx els passà factura i la velocitat de la línia de tres quarts dels vallesans va suposar-los la victòria.
A la tarda, el s18 i els dos sèniors participaven de compromisos complexos. Els cadets, a Reus, tenien el difícil repte d'encarar la UE Santboiana, unt d'un dels equips més conjuntats de la categoria i amb un excel·lent joc a la mà en atac. La bona defensa i millor actitud no va impedir que els del Baix Llobregat imposessin el seu joc, però sí que val la pena destacar la combativitat, l'assaig aconseguit i sobretot el fet d'encarar amb seriositat un partit complicadíssim (5-87). El sènior masculí, per la seva banda, es desplaçava a Sant Boi per enfrontar-se també a la UES en el darrer partit de la primera volta. Tot i una excel·lent primera part dels homes dirigits pal binomi Gallardo-Palomo, amb bon joc i una disputa interessantíssima en les fases estàtiques, que va deixar el marcador en 12 a 5, la represa els locals van prémer una mica l'accelerador i al final van imposar-se ampliant el marge (37-12). El SEL VNG queda, doncs, en quarta posició del Grup C i participarà a Primera Catalana en la segona fase de la temporada. Finalment, el femení encarava el matx decisiu -i final- de la primera volta amb el BUC, a la Foixarda: el conjunt guanyador quedaria en segona posició de la classificació i, per tant, disputaria Primera Catalana en l segona volta. Les vilanovines van saltar al camp nervioses, i el seu joc se'n ressentí amb imprecisions i errades individuals que van permetre el BUC anar al descans amb un avantatge de 17-0. A la represa, el joc va millorar notablement però no es va poder capgirar el marcador, que finalmen reflectí un 25-5. Al final de la primera fase, doncs, el femení acaba en la quarta posició de la classificació.
PUBLICITAT
PUBLICITAT