PUBLICITAT
DIA INTERNACIONAL DE LA DONA
11-03-2018 11:13
CCOO valora la vaga laboral convocada EL 8 de març, com una mobilització sense precedents a la història del moviment sindical del nostre país. Els sindicats CCOO i UGT han fet una aportació decisiva a la vaga feminista convocada avui traslladant la reivindicació als centres de treball i implicant tant a dones com a homes en la lluita contra la bretxa salarial, contra els salaris de misèria icontra les violències masclistes. Ha estat fonamental la confluència amb moltes altres organitzacions i entitats per l’èxit d’aquesta vaga.
En el dia d’ahir, CCOO havia realitzat a Catalunya més 600 assemblees en grans empreses i desenes a nivell territorial i de sectori havíem rebut unes 100 adhesions d’ajuntaments i consells comarcals de Catalunya. Havíem rebut més de 600 adhesions a la vaga de dues hores per torn, de comitès d’empresa, juntes de personal i seccions sindicals, de l’àmbit privat i públic. Però al llarg del dia d’avui hem anat rebent noves mostres d’adhesió de moltes més empreses el que ensindica que el seguiment de la vaga i de les mobilitzacions ha estat molt massiu.
En el sector de l’ensenyament, l’aturada a Universitats i ensenyament secundari amb alumnes que poden fer vaga ha estat pràcticament total i la resta del sector ha disposat majoritàriament de serveis mínims. En el cas de la sanitat el seguiment de la vaga de dues hores es quantifica entre el 75 i el 80% amb compliment dels serveis mínims establerts.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT