DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

SALVAMENT MARÍTIM

Mor un jove de 17 anys quan feia submarinisme a Sitges


Redacció Sitges

12-09-2018 21:44

El menor practicava 'snorkel' a la zona de Port Ginesta amb el seu cosí, que sí que era major d'edat

Un jove menor d'edat ha mort aquest dimarts a Sitges quan feia submarinisme. Segons informa l'agència Efe, la víctima tenia 17 anys va morir ofegat mentre practicava 'snorkel' al costat del seu cosí a la zona de Port Ginesta, a Sitges.

El noi era veí d'Olesa de Montserrat (Barcelona) i d'origen marroquí. La Guàrdia Civil va rebre l'avís a través de Salvament Marítim, després que un testimoni alertés al telèfon d'emergències 112 cap a les 16 hores que havia vist un cadàver en una zona de roques en l'espigó de Port Ginesta.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.